آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

✿✿خاطره های آینازکوچولو نفس مامان بابا✿✿

عید نوروز 92

1394/2/7 11:57
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ببخشید که دارم عکساتو اینقدر دیر میذارم مامانیخطا آخه مامان دسترسی به اینترنت نداشت گل خشگلمبوس.عید نوروز اولت که میشه سال 91 مامانم اولین عیدت میشد و اولین عیدی میشد که خانوادمون سه نفری شد و بهترین عید زندگی منو بابایی بود قربونت برممحبت متاسفانه الان عکسای عید اولت ندارم بذارمغمگین

اینجا داریم میریم رامشیر خونه مامانبزرگ و توی راه یک باغ خشگل بود بابایی ایستاد تا از دخمل نانازم عکس بگیرهجشنبوسمحبت قربونش برم که اینقدر ناز شده نفس مامانی

ولی بعدا که کامپیوترمون درست شد میذارمشون.مامانی رو ببخش خشگل من نفس من..

اما الان میخوام عکسای عید دومت بذارم یعنی سال 92 خشگل من با بابایی سر سفره نشستیمو برات یک سبزه مثل خودت کوشولو درست کردم و تو باهاش عکس گرفتی و بابایی هم کلی ذوقت رو میکرد ناناز من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)