آینازآیناز، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

✿✿خاطره های آینازکوچولو نفس مامان بابا✿✿

شعرهای مورد علاقه آیــناز جون

1394/2/6 10:40
64,295 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

امروز میخوام چندتا شعر خوشمل بذارم واسه نی نیا که یکمی قدیمین ولی فکرکنم بچه ها خیلی دوسش داشته باشن آینازگلی من که خیلی دوسشون داره و همیشه به من و عمش میگه که براش بخونیم 

خیلی خوبه از وقتی که عمه جونیش بهش اینارو یاد داده کمتر فوضولی میکنه و منم بیشتر به کاروبارم میرسم

مخصوصا وقتی با اون صدای ناز کوشولوش کلمات قاطی پاطی میگه خیلی قشنگ میشه

امیدوارم شما هم بتونین استفاده کنین  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

پـــاییـــزه پـــاییـــــزه

پاييزه پاييزه
برگ درخت ميريزه
هوا شده كمي سرد
روي زمين پر از برگ
ابر سياه و سفيد
رو آسمون رو پوشيد
دسته دسته كلاغها
ميرن به سوي باغها
همه ميگن به يكبار
غارو غارو غارو غاااار

 
عروسك من


عروسك قشنگ من قرمز پوشيده
تو رختخواب مخمل آبيش خوابيده
مامان يه روز رفته بازار اونو خريده
قشنگ تر از عروسكم هيچ كس نديده
عروسك منننننننن چشماتو وا كن
وقتي كه شب شد اونوقت لالا كن
حالا بيا بريم حياط با من بازي كن
توپ  بازي تاب بازي و طناب بازي كن

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

آقا خرگوشه


يه روز يه آقا خرگوشه
رسيد به يه بچه موشه
موشه پريد تو سوراخ
خرگوشه گفت آخ
وايسا وايس كارت دارم
من خرگوش بي آزارم
بيا از سوراخت بيرون
نمي خواي مهمون
يواش موشه اومد بيرون 
يه نگاهي كرد به مهمون
ديد كه گوشاش درازه 
دهنش بازه 
شايد ميخواد بخورتم 
يا با خودش ببرتم 
پس ميرم پيش مامانم 
اونجا ميمانم 
مادر موشه عاقل بود
زني باهوش و كامل بود 
يه نگاهي كرد به خرگوش
گفت به بچه موش
نترس جونم اون مهمونه
خيلي خوب و مهربونه
پس برو پيشش سلام كن
بيارش خونه

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 
بابا بزرگ پیرم


بابابزرگ چه پیره
الهی هرگز نمیره
 عینک داره با عصا
قصه می‌گه با ادا
خوشحاله مثل بنده
با ریش سفیدش می‌خنده.
دست می‌کنه تو سینی
به من می‌ده شیرینی
خوشحاله مثل بنده
با ریش سفیدش می‌خنده

 
 
اتل متل توتوله


اتل متل توتوله
گاو حسن چه جوره
نه شیر داره نه پسون
گاوشُ بردن هندسون
يک زن کردی بسون
اسمشُ بذار عم‌قزی
دور کلاش قرمزی
دور کلاش قرمزی
هاچن واچین
یه پاتُ ور چین

Stern linien

یه توپ دالم قل‌قلیه،


 سلخ و سفید و آبییه،
 می‌زنم زمین هبا میله،
 نمی‌دونی تا تُجا میله
من این توپو نداشتم،
مخشامو خوب نبشتم، 
بابام بلام عیدی خلید،
 یه توپ قلقلی خلید

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

چام چام چام :
 

چام چام چام 
ددی اما ماساجی ، موریا موریا ماساجی
آ ملو (دست دست دست)  سال لئو (دست دست دست)
به شادی (دست دست دست) برف شادی (دست دست دست)
ا ملو ، سال لئو ، به شادی ، برف شادی
فیشششششششششش
فردا میریم کیییییشششششش ، سر ساعت شیشششششششششششش ، بابا داره ریششششششششششش ، بچه داره جیششش (:دی)
بعدش میریم رشت ، سر ساعت هشت ، صندلی برگشت ، اینم ادامش
بعدش میریم کوه ، شکار اهو ، تفنگ من کو ؟؟ هوو هوو هوو

آقا پلیسه

شبا که ما میخوابیم 
آقا پلیسه بیدار ه 
ما خواب خوش می بینیم 
اون دنبال شکاره (  :دی )
آقا پلیسه زرنگه 
با دزدا خوب می جنگه 
ما پلیس و دوس داریم 
بهش احترام میذاریم 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
تپلویم تپلو
 
تپلویم تپلو
ص.رتم مثل هلو
قدوبالام کوتاهه 
مامان خوبی دارم 
میشینه توی خونه
می بافه دونه دونه
می پوشم خوشگل می شم
مثل دسته کل می شم
 
نظر یادتون نره هاااااا
 

 

 

 

ني ني شكلك

پسندها (1)

نظرات (0)